marți, 24 noiembrie 2009

PS

Timp de patru saptămâni mi-am pus blog-ul la bătaie, dezinteresat, pentru susţinerea lui Remus Cernea în aceasta campanie electorala. Îmi place să cred că şi datorită demersului meu a reuşit cu resurse aproape de zero să obţină 0,64% din voturile valabile (fără afişe lipite, fără bannere atârnate). În afara ţării s-a clasat mult mai bine, spre exemplu în Cehia fiind pe locul trei peste Mircea Geoană. Olanda, Australia, Canada au fost alte ţări unde Remus a primit mai multe voturi decât cei care au pompat puternic bani în această campanie.

Nu îmi făceam iluzii. Singura mea speranţă era să obţină mai multe voturi decât Gigi. Nu s-a întâmplat insă a fost pe aproape şi asta nu poate decât să mă bucure. Există speranţă şi cred că şi cei cu studii superioare vor începe să iasă masiv la vot pe viitor pentru ca oameni precum Remus să nu mai fie consideraţi "de pluton".

De astăzi revenim la oile noastre economice. Reiau postările legate de ACB, economie, ecologie, finanţe, fiscalitate chiar, statistică şi aştept părerile voastre în legătură cu ce "voi abera" eu pe aici.

Ceea ce voi păstra din "postările de campanie" va fi o parte din slogan. Şi e foarte posibil ca să mai apară postări legate de Partidul verzilor la subiecte despre ecologie.

THINK BIG!

Spor la analizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu