marți, 3 mai 2011

Linişte...

Din această săptămână nu mai exist. Nu mai exist pe Facebook.Mi-am şters contul definitiv şi nu am de gând să îmi fac unul nou.

De vreo două săptămâni nici televizorul nu se mai deschide şi totul e aşa de frumos la noi în casă. Ne jucăm, citim, desenăm şi nici un fel de tentaţie nu ne face să punem mâna pe telecomandă. Mâine merg să închid contractul cu firma de cablu. Şi televizorul îl vom duce la ţară. Încă de gândim ce vom pune în locul lui. Cred că ne vom lua o combină audio.

Ce a mai rămas e acest blog şi e-mail-urile. O să mai postez pentru a vă povesti cum e cu perioada de abstinenţă şi ce cărţi am mai citit în ultimul timp, iar pentru cei care vor să dea e mine, mă pot suna sau îmi pot scrie pe mail. O surpriză plăcută ar fi să îmi trimită şi o scrisoare prin poştă :).

Până la următoarea postare voi termina de citit cartea "Afacerile, dezbrăcate" scrisă de Richard Branson. Postarea va fi despre această carte.

Numai bine şi nu uitaţi:

THINK BIG!

Spor la analizat!

Un comentariu:

  1. Fapte nu vorbe, at last!

    Eu te sustin! TV-ul meu merge totusi pentru meciuri si ceva jocuri WII...
    Linistea si cartile sunt intradevar cei mai buni prieteni!

    Succes

    RăspundețiȘtergere