vineri, 13 mai 2011

Înainte de prezentarea cărţii...

Mai am puţin din ea. Din păcate am fost destul de prins cu alte treburi şi nu am reuşit să o termin. Ce pot să vă spun e că, după 200 de pagini, reprezintă pentru mine cartea care poate să inspire orice antreprenor şi să facă pe cineva să îşi înceapă propria afacere. Mai ales acum, când şi statistic am ieşit din criză.:)

În altă ordine de idei, astăzi am dat peste un articol despre un om pe care îl admir foarte mult. Pe lângă faptul că este o adevărată minte sclipitoare contemporană, acest OM dă dovadă cu fiecare zi ce trece, de ceea ce noi, cei care ne mişcăm, vorbim, strângem în braţe, rareori dăm dovadă. De pasiune pentru ceea ce ne înconjoară şi de o traire intensă a fiecărui moment pe care îl experimentează.

Această persoană este Stephen Hawking, iar articolul pe care vi-l propun spre citire se află aici:

http://www.gandul.info/international/stephen-hawking-sunt-mai-fericit-acum-decat-inainte-sa-ma-imbolnavesc-afla-cum-isi-traieste-viata-fizicianul-imobilizat-intr-un-scaun-cu-rotile-8262967

Din acest articol am extras prezentarea de mai jos, care are si subtitrare in limba română, şi care este o prelegere ţinută în cadrul TED de către persoana care pentru mine reprezintă un model de urmat şi un izvor de inspiraţie:



THINK BIG!

Spor la analizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu