joi, 1 octombrie 2009

Octombrie roşu

A venit şi octombrie. Eu unul simt deja aerul rece al sărbătorilor. Mai sunt câteva zile până când reclamele o să fie pline de Moşi Crăciuni, fulgi de zăpadă şi cântece tematice. Cred că dacă nu erau problemele astea economice, anul ăsta ar fi început de la jumătatea lui septembrie cu ele.

Acum am televizorul deschis şi văd un titlu care sună aşa "Noi vrem respect". E 1 octombrie, chinezii sărbătoresc 60 de ani de la proclamarea regimului lor comunist, iar la noi, la 20 de ani de la prăbuşirea regimului nostru, roşii şi portocalii mai îngroapă o alianţă.

Cursul EURO a luat-o razna datorită înmormântării. Se vede că nu îi prieşte praznicele politice. Preşedintele dansează ... ţara rezistă (încă).

Copilul meu a făcut otită. Aseară nu a prea dormit. Astăzi a făcut febră. Acum e lângă mine şi vrea să mă joc cu el.

Eu scriu şi mă simt după cum sună şi rândurile de mai sus. Una peste alta urmează o lună de toamnă cu frunze roşii căzute pe tortuar şi cu ochi roşii de nesomn.

Oare ce vroiau să spună cei de la televizor prin "Noi vrem respect"?

Şi în final o melodie pe care am auzit-o de curând şi care e pe atmosferă:



Spor la analizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu