joi, 29 octombrie 2009

Informaţi-vă, informaţi-vă şi iar informaţi-vă

Nu ştiu alţii cum sunt dar eu când auzeam de câştigătorii premiului Nobel şi de locul unde predau aceştia ca profesori, sau îşi desfăşoară activitatea de cercetare, îmi puneam întrebarea: Oare ce mănâncă oamenii ăştia sau ce fel de aer respiră? Răspunsul la întrebări nu l-am aflat încă, însă am dat de un site foarte interesant unde sunt prezentate diverse cursuri care se predau la cele mai renumite Universităţi din lume, deocamdată fiind incluse numai Universităţi din America.

Dacă denumiri ca MIT sau Barkley vă spun ceva, vă recomand următorul link pentru a vedea cum se face şcoală şi pe la alţii, şi de ce nu, de a mai învăţa şi noi ceva:

http://www.academicearth.org/subjects/economics/

Link-ul duce la pagina despre cursurile în economie, dar puteţi naviga şi urmări şi cursuri în domeniul fizicii, politicii, etc.

Spor la analizat!

2 comentarii:

  1. Suntem pe aceeasi lungime de unda. Am descoperit si eu link-ul acesta si mi-am propus ca in loc de un episod dintr-un serial, sa urmaresc un curs dintr-un domeniu care ma intereseaza. Informatia exista si avem access la ea, trebuie doar sa avem vointa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte multe cursuri acolo. Daca gasesti ceva interesant poate impartasesti cu noi...La fel si ceilalti care se vor uita la cursuri...disemnitati informatia ca sa ajunga mai usor la toti.

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere