joi, 7 mai 2009

7.05

Nu, nu e vre-un cifru sau numărul unui zbor de avion. Este vorba de cea de-a 7 zi a lunii mai. Pentru unii, inclusiv pentru mine, această zi are o semnificaţie aparte. Pentru alţii e o zi ca oricare alta.

Deoarece pentru mine această zi este ziua de naştere a unei persoane foarte apropiate de sufletul meu, am să mă abat puţin de la regula "strict profesional", însă nu cu mult, pentru a marca această zi după cum mă pricep eu mai bine.

Am spus, nu cu mult, pentru că, pentru a marca evenimentul am să fac referire la un alt eveniment din istorie care a avut loc tot pe data de 7 mai, însă anul este 1824. La acea dată a avut loc prima audiţie, la Viena, a unei Simfonii.

După ce veţi auzi Simfonia cu siguranţă o să vă daţi seama şi unde se ascund "implicaţiile economice" ale postării.

Prima interpetare este a unui băieţel cu nume "predestinat", Dumitrache, şi cu vârsta de 7 ani:



A doua este puţin mai oficială :):




La multi ani, Violeta.

Un comentariu: