marți, 9 februarie 2010

Ziua lui Valentin

...e peste câteva zile şi ca sărbătoare a dragostei a intrat şi ea în folclorul local de la fraţii noştri de peste Atlantic. Deja suntem bombardaţi cu inimioare, săpunuri sub formă de inimioară, pernuţe sub formă de inimioare, pernoaie sub formă de inimioare, Cd-uri cu cântece pentru inimă, şi mă gândesc că măcar pentru o zi din an, în lume nu atrebui să se moară de atac de cord, la câte surogate există pentru organul cu pricina.

Eu am primit acum un clip şi nu am avut răbdarea să îl las ca postare pentru ziua lui Valentin aşa că îl împărtăşesc de pe acum aici. Dedicaţia e în principal pentru jumătatea mea dar nu mă supăr dacă vă place şi vouă.

Deci:



Eu aştept şi Dragobetele că îmi plac zilele astea pline de iubire.

THINK BIG!

Spor la analizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu