vineri, 12 februarie 2010

Să lăsăm muzica să vorbească

De câteva zile, prin bunăvoinţa unui prieten care mi-a împrumutat CD-urile am început să mă reuit la câte un episod dintr-un serial care mi-a rămas în suflet şi care cred că ne-a marcat multora dintre noi "tinereţea". În engleză e "Friends" în română "Prietenii tăi". A început în 1994 şi s-a terminat 10 ani mai târziu.

Astăzi am să las muzica să vorbească despre acest serial şi sper să vă aducă un zâmbet pe buze rememorarea unora dintre momentele cele mai comice din cadrul show-ului.

Pentru finii cunoscători, de la cei care ştiu aproape pe din afară replicile, până la cei care s-au identificat rând pe rând cu câte un personaj din serial, enjoy! Pentru ceilalţi, îl recomand din toată inima:






THINK BIG!

Spor la analizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu