vineri, 19 februarie 2010

Numai ochi şi urechi

Fiind vineri, mi-a revenit inspiraţia de moment. Astăzi vreau să împărtăşesc cu voi o experienţă vizuală şi un auditivă. Am dat de curând de un site în care sunt afişate fotografii diverse. Site-ul îl găsiţi aici.
Mi-am permis să extrag câteva instantanee afişate pe acest site, care mi-au plăcut foarte mult şi care trezesc în mine tot felul de sentimente. Savuraţi!









Şi spre audiţie, o melodie lentă, apăsată care prezintă un loc total diferit faţă de locurile prezentate în imaginile de mai sus.



Weekend plăcut!

THINK BIG!

Spor la analizat.

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase fotografii dar mai frumoase ar fi fost sentimentele daca le descriai:)..dar e optiunea ta:)...

    RăspundețiȘtergere
  2. pai e vorba da o gama foarte larga de sentimente, de la iuresul si starea de alerta pe care ti-o induce un oras aglomerat, pana la linistea interioara deplina a unui loc uitat de lume in care secundele nu mai conteaza si care te plaseaza undeva la marginea lumii. In rest, cuvintele sunt de prisos.

    RăspundețiȘtergere