luni, 10 mai 2010

Unde-s pistoalele...unde-s pumnalele...

FMI - Fondul Mortuar Internaţional. Pe unde trece se lasă cu cadavre. La propriu şi la figurat. Şi asta nu de acum ci de la apariţia lui. Dar vorba proverbului "prost nu e cel care dă, ci cel care cere" (proverbul e de fapt invers însă în relaţia cu FMI asta e varianta corectă).

Şi noi am cerut. Iar ei ne-au dat ... un ban care se dovedeşte pe zi ce ce trece "ochiul dracului".

Criza din 2008 a resuscitat această instituţie care nu prea mai era băgată în seamă de ţările lumii. Chiar şi noi i-am spus un NU politicos prin 2007, parcă.

Eu nu sunt adeptul teoriei conspiraţiei, însă "ceva e putred în Danemarca". Şi începe să putrezească şi pe la noi. Eu am să îmi exprim părerea prin muzică. Nu a mea...pentru că nu am veleităţi însă am avut de unde să mă inspir:

Vali Sterian



şi varianta actuală, foarte actuală:

BUG Mafia - atenţie conţine limbaj explicit, nerecomandat cardiacilor:



THINK BIG!

Spor la analizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu