miercuri, 13 ianuarie 2010

Campanie

Am primit astăzi de la un prieten un link către un site. Se doreşte a fi un portal unde persoanele interesate în a dona sânge se pot înregistra pe de o parte pentru a înţelege ce presupune acest proces şi pe de altă parte pentru a vedea cazurile din spitalele din zona din care sunt, care necesită transfuzii de sânge urgent.

Mi se pare o acţiune lăudabilă pe care o susţin. La fel ca şi cea privind donarea de organe.

În partea dreaptă a blog-ului am postat link-ul către acest portal, pentru cei interesaţi, şi un sondaj pentru a vedea cam cât de mare e interesul pentru astfel de acţiuni.

THINK BIG!

Spor la analizat!

2 comentarii:

  1. Laudabila initiativa! Foarte multa lume se sperie de donat. Dar sa stiti..nu va papa nimeni:), ci faceti o fapta buna. Ganditi-va doar cum ar fi sa aveti voi nevoie de sange.
    Eu donez de ceva timp si incerc sa conving cat mai multa lume (colegi, prieteni, familie), doar ca lumea e reticenta.
    Poate ca nu sunt destule campanii de informare, poate personalul din centrele de donare nu este tocmai amabil, dar trebuie sa ne gandim ca sangele pe care il donam poate salva o viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este. Poate salva nu numai o viata ci mai multe chiar. Sincer, eu unul nu am donat pana acum sange, motivele fiind puerile, daca stau sa ma gandesc bine. Unul din ele e ca de fiecare data cand mi s-a luat sange pentru analize ma apuca o stare vecina cu lesinul si odata chiar am picat. Deci cred ca e frica de starea pe care am experimentat-o. Insa am sa imi incalc acesta frica pentru a dona. Chiar astazi am aflat de un coleg care a avut un accident destul de grav de masina. Din fericire a scapat fara nici o zgarietura...insa...daca nu ar fi fost asa. Poate ca sangele unuia dintre noi...colegii lui i-ar fi salvat viata.

    THINK BIG

    RăspundețiȘtergere