miercuri, 5 august 2009

Unde se duce plasticul atunci când nu se duce la reciclat....

Citind diverse articole am dat peste o informaţie legată de o expediţie care va cerceta "continentul" de plastic care s-a format în Oceanul Pacific. Nu mi-a venit să cred, când am văzut următorul filmuleţ:



După ce l-am vizionat am încercat să îmi închipui lumea peste 100 de ani, adică lumea strănepoţilor noştri. Oare când vor merge la acvariu cel fel de animale marine vor vedea acolo. Şi mi-am adus aminte de o campanie de prevenire a aruncării de deşeuri la întâmplare... Adică asta:




În film se spune că pentru a curăţa zona de tot plasticul care este acolo nu ajung banii tuturor guvernelor şi acţiunea ar reprezenta şi un pericol pentru habitat, chiar dacă pare un paradox. În termeni de analiză cost beneficiu măsurile care se impun vizează stoparea deversării de astfel de deşeuri şi jongjarea foarte abilă cu principiul "poluatorul plăteşte" de care vă povesteam ieri.

Spor la anlizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu