vineri, 11 decembrie 2009

Desfătare pentru simţuri

Dacă ieri vă spuneam ce am mai citit...sau citesc în ultima vreme, astăzi, profitând de faptul că e şi vineri am să împărtăşesc cu voi, ce îmi place să ascult. Adevărul e că muzica a devenit o banalitate pentru fiecare dintre noi...nu ne dăm seama că nu trece o zi fără să auzim nişte acorduri mai mult sau mai puţin plăcute auzului nostru...fără să ascultăm muzică. Şi dacă nu ascultăm, cu siguranţă ne-am prins fredonând.

Enjoy!

Madonna - Revolver



Lady Gaga - Bad Romance


Guess Who - Locul potrivit


Flo Rida - Low


Lionel Ritchie - Easy like sunday morning


şi cu voia voastră două cântecele pe care le ascult împreună cu prichindelul meu şi pe care am ajuns să le fedonez:

Bare necessities


şi

Wheels on the bus


Un weekend plăcut!

THINK BIG!

Spor la analizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu