marți, 15 septembrie 2009

Nouă abordare în crearea conţinutului

Nu ştiu alţii cât de des scriu sau dacă e importantă calitatea sau cantitatea. Eu iar am intrat în pană de idei şi cel puţin la capitolul cantitate sufăr intens. Despre calitate aş fi subiectiv dacă aş vorbi.

Am stat şi m-am gândit cum aş putea să ating cel două atribute, calitate şi cantitate, fără să plictisesc şi mi-am dat seama că varianta cea mai bună e postarea zilnică, scurtă şi pe subiecte din domeniu proaspete, sau care pot ajuta pe cei care mă citesc, în munca pe care o desfăşoară.

De astăzi aceasta va fi noua abordare, şi pentru a începe cu ceva folositor am să vă trimit spre o resursă de informaţie necesară celor care fac ACB-uri, nu numai pentru domeniul energetic ci pentru toate domeniile. Din punctul meu de vedere modul în care este prezentată anexa cu privire la Analiza cost beneficiu din cadrul acestui ghid este cea mai completă şi mai la obiect din toate anexele pe care le-am vazut până acum. Ar mai trebui totuşi lucrat la partea de analiză de risc şi senzitivitate însă nu cred că e vina lor.

Adresa este următoarea:

http://www.fonduri-ue.ro/upload/GSenergie_verdePOSCCEdraft.pdf


iar pagina din Ghid de unde începe anexa este 103.

Este interesantă şi grila de evaluare pentru a vedea cât de mult contează Analiza cost beneficiu în punctarea unui astfel de proiect.

Spor la analizat.

Un comentariu: